zákaznická linka: 235 350 350 info@fineeshop.cz

Blog jako nástroj propagace eshopu

30 06 2016

Štítky: marketing

Kdo bloguje, ten boduje. Alespoň z pohledu vyhledávačů, kteří právě takovou aktivitu dokáží ocenit.

Slovo blog vzniklo z anglického slova web log neboli webový zápisník. Blog je webová stránka obsahující příspěvky autora. V současné době jsou velmi oblíbené osobní blogy, zejména mezi mladými lidmi ve věku od 12 do 21 let. Blog však nemusí sloužit jen k nahlédnutí do vašeho osobního života. Správně psaný „firemní“ blog dokáže skvěle prezentovat vaši značku.

Výzkum Loudhouse Research prozradil, že celkem 85 % pracovníků marketingu považuje webovou prezentaci jako jeden z klíčových nástrojů propagace. Odborný blog o marketingu MediaGuru ve svém příspěvku uvedl, že jsou firemní blogy jedním ze způsobů, jak oslovit vybranou cílovou skupinu. Správně psaný blog navíc dodává firmě "lidskou tvář". (zdroj https://cs.wikipedia.org/wiki/Blog)

Tvořit vlastní, originální obsah formou blogu či magazínu, vám pomůže stoupat na pozicích ve vyhledávání. Pište články na aktuální problémy, informace o vašich produktech, recenze. Pokud budete poctivě budovat web a jeho obsah, bude váš eshop stoupat na pozicích ve vyhledávání a s tím přijdou i noví návštěvníci.

Využijte funkci „Blog“, která vám umožní zveřejňovat články přímo ve vašem eshopu.

Funkce Blog je k dispozici v tarifu Optimum, Exclusive a Gold.